ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Aveti o intrebare despre Milka sau despre produsele noastre sau doriti sa ne transmiteti o sugestie sau o reclamatie?
Am incercat sa raspundem in aceasta sectiune celor mai frecvente intrebari primite de la consumatorii nostri. Daca raspunsul de care aveti nevoie nu se regaseste printre acestea, ne puteti contacta aici.
Va multumim pentru interes.

 

Care este cel mai bun mod de a pastra ciocolata?

Pentru ca ciocolata sa-si mentina calitatea in cadrul termenului de valabilitate, trebuie luate in considerare urmatoarele recomandari cu privare la conditile de depozitare: - Ciocolata nu trebuie tinuta intr-un loc cu expunere directa la lumina solara, si niciodata in apropierea unei surse de caldura.
- Ciocolata este sensibila la temperaturi inalte si la fluctuatii de temperatura. Cel mai bine se depoziteaza la o temperatura cuprinsa intre 14 si 18°C.
- Ciocolata este sensibila la umiditate si trebuie pastrata la loc uscat.
- Ciocolata (si in special cea alba) nu trebuie sa fie depozitata in apropierea produselor puternic aromate, deoarece preia relativ rapid arome straine.

Produsul meu Milka are un aspect neobisnuit, ca si cum ar avea deasupra o bruma alba. Ce inseamna acest lucru?

Aceasta bruma alba este numita ‘albire grasa’. Nu este mucegai ci este cauzata atat de temperatura de pastrare cat si de ingredientii din ciocolata.

Albirea grasa a produselor de ciocolata este un fenomen ce apare prin re-cristalizarea untului de cacao folosit la fabricarea produselor de ciocolata fenomen care apare in conditii de pastrare necorespunzatoare...

Desi aspectul produselor afectate de acest fenomen este neplacut – prin aparitia unui film de cristale de grasime la suprafata produselor, film de culoare gri-alba – produsele nu isi pierd savoarea gustativa si sunt la fel de sigure pentru consum ca si cele neafectate. Din punct de vedere sanitar nu este niciun motiv de ingrijorare, numai aspectul are de suferit. Din acest motiv noi controlam in mod constant temperatura ciocolatei, pana la momentul iesirii din fabrica. In continuare, pe lantul de distributie sfatuim comerciantii si magazinele alimentare sa aiba grija ca ciocolata sa fie pastrata le temperatura potrivita si furnizam toate instructiunile privind pastrarea corespunzatoare...

Este foarte important ca dupa achizitionarea produsului pana la consumare sa se respecta temperaturile si conditiile de pastrare mentionate pe eticheta produsului.

Produceti si produse personalizate?

Momentan, firma Mondelez Romania produce si comercializeaza doar produse alimentare sub marcile cunoscute pe piata. Cererea dumneavoastra a intrat in baza noastra de date, iar in momentul in care se va lua o astfel de decizie va vom contacta cu siguranta pentru o colaborare viitoare.

Pot cumpara materiale promotionale?

Singurele tari care au magazine on-line sau care au mai folosit comertul online sunt Austria si Germania, comenzile de produse sau echipamente si articole promotionale Milka se plaseaza doar din aceste tari.

In Romania, aceste materiale promotionale sunt oferite consumatorilor doar in cadrul activitatilor promotionale. Cum astfel de activitai promotionale au loc periodic, va incurajam sa participati la urmatoarele campanii si, astfel, poate va veti numara printre castigatori.

De asemenea, o parte din aceste materiale promotionale sunt oferite si comerciantilor nostri in scopuri de promovare, pentru a fi expuse in magazine, dar, din pacate, nu sunt disponibile spre vanzare.

Am vazut in strainatate un sortiment Milka pe care nu il gasesc aici. Care ar fi motivul?

Mondelez Romania incearca sa adapteze oferta in functie de gusturile si preferintele dominante pe piata din Romania. Astfel, exista posibilitatea ca anumite produse, pe care le-ati gustat sau vazut in strainatate, sa nu fie disponibile si in Romania.

Ce inseamna “poate contine urme de...”?

Se poate intampla ca, din cauza procesului tehnologic si succesiunii fabricatiei produselor, in unele produse sa se gaseasca urme de elemente care nu fac parte din reteta de fabricatie a produsului respectiv. Pentru ca exista persoane alergice, desi exista o probabilitate foarte mica sa existe intr-adevar aceste urme de …, noi am considerat ca este bine sa prevenim consumatorii nostri mai sensibili.

Ce inseamna “A se consuma de preferinta inainte de...”?

Aceasta data reprezinta termenul de valabilitate al produsului. Pentru a va putea bucura de toate calitatile produselor noastre, acestea trebuie consumate pana la acest termen. Produsele nu se deterioreaza incepand cu doua zi dupa data trecuta pe ambalaj, insa Mondelēz International nu mai ofera nicio garantie cu privare la produs dupa aceasta data.

De unde pot afla mai multe informatii?

Mondelez Romania
B-dul Dimitrie Pompei nr. 6, Cladirea Novo-Park, sectiunile B si C,
Sector 2, 020335 Bucuresti, Romania.
Tel: 021 2330405
E-mail: consumator@mdlz.com.

Acest site folosește cookie-uri pentru a oferi o experiență îmbunătățită de utilizare. Dacă doriți să aflați mai multe despre rolul acestora sau modalitățile prin care vă puteți modifica setările, va rugăm să consultați Cookies Prin continuarea navigării pe acest site, vă exprimați acordul cu privire la politica companiei legată de folosirea cookie-urilor, disponibilă AICI.